2012. okt 05.

5 Japán egyetem weboldalát defacelték

írta: MaxBlog
5 Japán egyetem weboldalát defacelték

A Ghost Shell hackercsoport magára vállalta több mint 120000 adatbázis bejegyzés eltulajdonítását a több mint 100 egyetemei adatbázisaiból. A megtámadott egyetemek között szerepel a Cambridge és Harvard is.

ghostshell.jpg

Egy ma reggeli jelentés szerint hackerek szereztek hozzáférést a Tokyo-i egyetem szervereihez és ezen kívül még 4 másik japán egyetem szervereihez, ahonnan kifejtették, majd közzétették a felhasználók ID-jeit és jelszavait.

A Tokyo-i egyetem alkalmazottai megerősítették, hogy a támadók kifejtették az adatbázisból a tanulók és professzorok e-mail címét, nevét, telefonszámát. Az alkalmazottak elmondása szerint pillanatnyilag lezárták a külső hozzáférést az egyetem 4 belső szerveréhez, ahonnan történt az információ lopás.

Szólj hozzá