2013. nov 07.

Android alkalmazások: SystemApp Remover

írta: MaxBlog
Android alkalmazások: SystemApp Remover

Az androidos okostelefonok rootolásának egyik előnye, hogy root jogokkal el lehet távolítani a gyári (system), előre feltelepített alkalmazásokat, illetve az általunk felrakott programokat system alkalmazássá konvertálhatjuk. Ezen műveletek elvégzéséhez a root jogokon kívül egy speciális alkalmazáskezelőre van szükségünk, mint például a SystemApp Remover, amely a fent leírt funkciókkal rendelkezik.

Használata egyszerű, amiután letöltöttük és feltelepítettük, nyissuk meg, engedélyezzük a jogosultságkérelmet, majd törölhetjük, másolhatjuk és áthelyezhetjük a normál és system alkalmazásokat.

Vigyázat! Nem mindegy, hogy mit törölsz, szóval ha nem tudod mit csinálsz, akkor ne piszkálgasd a system alkalmazásokat, ugyanis kárt okozhatsz a készülékben!

Letöltés ingyen: http://data.hu/get/7106360/com.danesh.system.app.remover.apk

Google Play (pénzes): https://play.google.com/store/apps/details?id=com.danesh.system.app.remover

Szólj hozzá

tool root android x8